Časté otázky

 

 

Jak se správně starat o textil?

Správná péče Vám zajistí delší životnost Vašeho oblečení. Pro vyšší trvanlivost potisku, doporučujeme prát a žehlit naruby a prát při teplotě 30–40 °C. Dále doporučujeme používání pracích prostředků bez bělicích přísad. Pokud použijete sušičku, zvolte režim pro jemné prádlo. Výrobek se nesmí čistit organickými ani chemickými rozpouštědly.


Jaké metody platby podporujete?

V současné době umožňuje náš obchod on-line platby, platby převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), a nebo platba dobírky v hotovosti při převzetí zásilky od zvoleného dopravce.


Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Naše číslo účtu je: 2401332689/2010, Fio banka, a.s.
Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky.


Kolik stojí poštovné?

Doprava ZDARMA
Bezplatná doprava pro vás při nákupu nad 1500 Kč

fajfka    on-line platbou, bankovním převodem nebo dobírkou


Doprava
Doprava při nákupu do 1500 Kč

ceska_posta_doprace   bankovním převodem 60 Kč ceska_posta_doprace   dobírkou 90 Kč
cp_balik_do_ruky   bankovním převodem 120 Kč cp_balik_do_ruky   dobírkou 150 Kč
cp_balik_na_postu   bankovním převodem 120 Kč cp_balik_na_postu   dobírkou 150 Kč
ppl_doprace   bankovním převodem 100 Kč ppl_doprace   dobírkou 130 Kč
zasilkovna   bankovním převodem 60 Kč zasilkovna   dobírkou 90 Kč
 
Balík Do ruky, Balík Na poštu a PPL je doručován následující den od expedice.
BALNÉ U NÁS NEEXISTUJE!

Doporučujeme platit on-line platbou nebo bankovním převodem předem a tak neplatit dobírkovné.
Ceny dopravného jsou uvedeny s DPH.

Chci reklamovat. Jak mám postupovat?

Samozřejmě nás mrzí, pokud jste s našim produktem nespokojeni. Vždy se snažíme o maximální kvalitu naší práce, ale samozřejmě vzhledem k tomu, že každá zakázka je jedinečná, může se někdy stát, že nebude splňovat vaše představy. Proto pokud máte při obdržení naší zásilky nějaké pochybnosti, vždy doporučujeme nás nejdříve kontaktovat (např. e-mailem) a pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc. Primárně nám totiž jde o vaši spokojenost, takže vždy chceme naší případnou chybu napravit a získat vaší důvěru zpátky. Chybovat totiž může každý, ale věříme, že náš otevřený přístup k řešení problémů je jasnou ukázkou naší snahy o dlouhodobou spokojenost zákazníka. I díky tomuto postoji se k nám většina zákazníků (i těch kteří třeba někdy u nás reklamovali) ráda vrací. Produkt vložte do obálky popř. zabalte do balíčku a zašlete i s průvodním dopisem (důvod reklamace) a číslem vaší objednávky na naši adresu: Jaroslav Šrámek – CZECHMANIA.CZ, U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec.