Časté otázky

Jak se správně starat o textil?

Správná péče Vám zajistí delší životnost Vašeho oblečení. Pro vyšší trvanlivost potisku, doporučujeme prát a žehlit naruby a prát při teplotě 30–40 °C. Dále doporučujeme používání pracích prostředků bez bělicích přísad. Pokud použijete sušičku, zvolte režim pro jemné prádlo. Výrobek se nesmí čistit organickými ani chemickými rozpouštědly.


Jaké metody platby podporujete?

V současné době umožňuje náš obchod platit převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), a nebo platbu dobírky v hotovosti při převzetí zásilky od zvoleného dopravce.


Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Naše číslo účtu je: 256768830/0300, ČSOB a.s.
Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.


Kolik stojí poštovné?

Doprava ZDARMA
Bezplatná doprava pro vás při nákupu nad 1500 Kč

fajfka    bankovním převodem nebo dobírkou


Doprava
Doprava při nákupu do 1500 Kč

ceska_posta_doprace   bankovním převodem 60 Kč ceska_posta_doprace   dobírkou 90 Kč
cp_balik_do_ruky   bankovním převodem 120 Kč cp_balik_do_ruky   dobírkou 150 Kč
cp_balik_na_postu   bankovním převodem 120 Kč cp_balik_na_postu   dobírkou 150 Kč
ppl_doprace   bankovním převodem 100 Kč ppl_doprace   dobírkou 130 Kč
zasilkovna   bankovním převodem 60 Kč zasilkovna   dobírkou 90 Kč
 
Balík Do ruky, Balík Na poštu a PPL je doručován následující den od expedice.
BALNÉ U NÁS NEEXISTUJE!

Doporučujeme platit převodem předem a tak neplatit dobírkovné.

Ceny dopravného jsou uvedeny s DPH.


Chci reklamovat. Jak mám postupovat?

Samozřejmě nás mrzí, pokud jste s našim produktem nespokojeni. Vždy se snažíme o maximální kvalitu naší práce, ale samozřejmě vzhledem k tomu, že každá zakázka je jedinečná, může se někdy stát, že nebude splňovat vaše představy. Proto pokud máte při obdržení naší zásilky nějaké pochybnosti, vždy doporučujeme nás nejdříve kontaktovat (např. e-mailem) a pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc. Primárně nám totiž jde o vaši spokojenost, takže vždy chceme naší případnou chybu napravit a získat vaší důvěru zpátky. Chybovat totiž může každý, ale věříme, že náš otevřený přístup k řešení problémů je jasnou ukázkou naší snahy o dlouhodobou spokojenost zákazníka. I díky tomuto postoji se k nám většina zákazníků (i těch kteří třeba někdy u nás reklamovali) ráda vrací. Produkt vložte do obálky popř. zabalte do balíčku a zašlete i s průvodním dopisem (důvod reklamace) a číslem vaší objednávky na naši adresu: Jaroslav Šrámek – CZECHMANIA.CZ, U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec.