Časté otázky

 

Jak se správně starat o textil?

Správná péče Vám zajistí delší životnost Vašeho oblečení. Pro vyšší trvanlivost potisku, doporučujeme prát a žehlit naruby a prát při teplotě 30–40 °C. Dále doporučujeme používání pracích prostředků bez bělicích přísad. Pokud použijete sušičku, zvolte režim pro jemné prádlo. Výrobek se nesmí čistit organickými ani chemickými rozpouštědly.


Dostupnost zboží

skladem Skladem
Zboží je volné na skladě e-shopu CZECHMANIA.CZ, toto zboží vám může být ihned odesláno na vaši adresu.

objednano Objednáno
Zboží je ve výrobě, nebo je objednáno od dodavatele. Bude v nejblíží době naskladněno. Případně pošlete dotaz k uričtému produktu.

na-dotaz Na dotaz
Aktuální dostupnost zboží na skladech pro váš ověříme a zašleme informace na váš e-mail. Klikněte na rychlý dotaz na stránce s kontakty.

zakazkova-vyroba Zakázková výroba
Produkty na zakázkovou výrobu jsou zpracovávány jednotlivě jako kusová výroba. Ve většině případů lze personifikovat (potisknout vlastním jménem a číslem) daný produkt. Po výběru tohoto produktu, obratem zadáváme do výroby. Následně vás budeme informovat o expedici. U každého produktu jsou napsány přibližné časové délky výroby.

vyprodano Nedostupné
Zboží není volné na skladě a v dohledné době nebude dostupné.


Jaké metody platby podporujete?

V současné době umožňuje náš obchod on-line platby, platby převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), a nebo platba dobírky v hotovosti při převzetí zásilky od zvoleného dopravce.


Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Naše číslo účtu je: 2401332689/2010, Fio banka, a.s.
Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky.


Kolik stojí poštovné?


doprava-tabulka-cenik2

 
Balík Do balíkovny, Balík Do ruky, Balík Na poštu a PPL je doručován následující den od expedice.
BALNÉ U NÁS NEEXISTUJE!

Doporučujeme platit on-line platbou nebo bankovním převodem předem a tak neplatit dobírkovné.
Ceny dopravného jsou uvedeny s DPH.

Chci reklamovat. Jak mám postupovat?

Samozřejmě nás mrzí, pokud jste s našim produktem nespokojeni. Vždy se snažíme o maximální kvalitu naší práce, ale samozřejmě vzhledem k tomu, že každá zakázka je jedinečná, může se někdy stát, že nebude splňovat vaše představy. Proto pokud máte při obdržení naší zásilky nějaké pochybnosti, vždy doporučujeme nás nejdříve kontaktovat (např. e-mailem) a pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc. Primárně nám totiž jde o vaši spokojenost, takže vždy chceme naší případnou chybu napravit a získat vaší důvěru zpátky. Chybovat totiž může každý, ale věříme, že náš otevřený přístup k řešení problémů je jasnou ukázkou naší snahy o dlouhodobou spokojenost zákazníka. I díky tomuto postoji se k nám většina zákazníků (i těch kteří třeba někdy u nás reklamovali) ráda vrací. Produkt vložte do obálky popř. zabalte do balíčku a zašlete i s průvodním dopisem (důvod reklamace) a číslem vaší objednávky na naši adresu: Jaroslav Šrámek – CZECHMANIA.CZ, U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec.