Milý sportovní fandové pozor, v tomto předvánočním čase dresy, mikiny a trička, která jsou na zakázkovou výrobu, objednáváme už jen do úterý 22. 11. 2022!!! Poté již nemůže slíbit, že dorazí včas do Vánoc. Děkujeme za pochopení, tým CZECHMANIA.CZ

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

 

SAVAJ69 s.r.o.
se sídlem U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec
identifikační číslo: 10942343
spisová značka C 351060, Městský soud v Praze,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.czechmania.cz

 

  • 1. POSTUP PŘI REKLAMACI

    • 1.1. Práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) uplatňuje kupující u prodávajícího. Jsou-li u zboží uvedena další místa, kde lze tato práva uplatnit (například seznam záručních opraven nebo sběrných míst), může je kupující uplatnit i tam.
    • 1.2. Zboží, u něhož kupující uplatňuje reklamaci, může být prodávajícímu doručeno:
      • poštou na adresu sídla adresu: SAVAJ69 s.r.o., U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec,
      • osobně na adresu sídla adresu: SAVAJ69 s.r.o., U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec (po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě),
      • přepravní službou na adresu sídla adresu: SAVAJ69 s.r.o., U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec (po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě).
    • 1.3. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o tom, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
    • 1.4. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
    • 1.5. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, není-li mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuta lhůta delší. O vyřízení reklamace je kupující vyrozuměn.
    • 1.6. Podmínkou pro běh uvedených lhůt však je, že kupující k vyřízení reklamace poskytne prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožní prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží.
  • 2. ELEKTRONICKÁ REKLAMACE

    • 2.1. Kupující může při reklamaci využít elektronický formulář nebo e-mailovou komunikaci. Elektronický formulář je umístěn na internetové adrese obchodu (zde ke stažení v PDF formátu reklamacni_formular.pdf).
    • 2.2. Při použití e-mailové komunikace kupující ve zprávě uvede číslo objednávky, označí konkrétní zboží, u něhož uplatňuje reklamaci, a co nejpodrobněji popíše vadu.
    • 3.2. Doporučuje se použít uvedené elektronické cesty co nejdříve po zjištění vady, ještě před doručením reklamovaného zboží prodávajícímu.

V Kutné Hoře dne 2. června 2020,
tým CZECHMANIA.CZ