Doprava a platba

PŘEHLED JEDNOTLIVÝCH DOPRAVCŮ A MOŽNOSTÍ PLATEB
Při nákupu nad 2000 Kč je poštovné zdarma pro doručení v rámci ČR a SR.

doprava-tabulka-cenik2023

 

balikovna BALÍKOVNA    Sledování zásilky →

Cenově nejdostupnější a nejrychlejší zásilka od České pošty. Na více jak 2300 výdejních místech (seznam výdejních míst Balíkovna) je zřízeno speciální výdejní místo označené jako Balíkovna, kde máte možnost zrychleného odbavení a garanci platby kartou.

Služba nabízí možnost vyzvednout balík jen na kód bez nutnosti prokazování totožnosti. Kód je uveden v SMS a e-mailovém avízu o uložení zásilky. Pro rychlejší odbavení stačí na vyvolávacím systému zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíku“. Díky mobilní nebo webové aplikaci Pošta online vždy víte, kde se balík nachází.

VÝHODY:

  • Rychlá obsluha
    Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Jednoduché vyzvednutí
    Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
  • Garantovaná platba kartou
    Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech.
  • Uložení zásilky až na 15 dní
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

 

dopravce-zasilkovna1 ZÁSILKOVNA CZ a SK    Sledování zásilky →

Balíček je doručen na vámi zvolené odběrné místo (seznam výdejních míst Zásilkovna), kde si jej můžete osobně převzít a zboží si před zaplacením prohlédnout. Zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě, které si zvolil při objednání. Přes 5250 výdejních místech po celé České republice a 1200 míst na Slovensku. Zboží je připraveno k vyzvednutí do 3–5 pracovních dnů. Balíčky odesíláme vozíme na zásilkovnu každý den.

Zásilkovna vám pošle SMS a e-mail s heslem se kterým si svůj balíček na výdejním místě vyzvednete. Z naší strany máme povolenu platbu kartou, pokud na odběrném místě mají terminál pro placení kartou, tak svoji dobírku můžete uhradit jednoduše kartou.

VÝHODY:

  • Výběr z široké sítě poboček (výdejních míst)
    Přes 5250 výdejních místech po celé České republice a 1200 míst na Slovensku.
  • Jednoduché vyzvednutí s heslem
    Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
  • Možnost platba kartou
    Na většině výdejních místech Zásilkoven můžete uhradit dobírku platební kartou (seznam výdejních míst Zásilkovna).
  • Uložení zásilky až na 21 dní
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na výdejním místě ze standardních 7 dnů a zákazník si ji může prodloužit až na 21 dní (před Vánoci zkrácena na 5 dní).

 


 

dopravce-ceska-posta Česká pošta – DOPORUČENÉ PSANÍ    Sledování zásilky →

Cenově nejdostupnější služba od České pošty s doručením zásilky na vaši adresu. Toto službou lze zaslat jen drobnější věci (např. tričko, samolepky, placky, nášivky atd.). Doručení je ve většině případů následující den o odeslání. Zasíláme jako Doporučené psaní prioritní. Doporučené psaní je vydáno adresátovi za podmínky, že potvrdí jeho převzetí.

VÝHODY:

  • Rychlost doručení
    Doporučené psaní prioritní – je doručeno zpravidla následující pracovní den po dni podání.
  • Kvalitní a spolehlivá služba
    Nejčastějí doručení poštovní zásilky na adresu. Maximální dostupnost služby.
  • Uložení zásilky až na 30 dnů
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu ze standardních 15 dnů až na 30 dnů.

 


 

dopravce-balik-do-ruky Česká pošta – BALÍK DO RUKY    Sledování zásilky →

Česká pošta vám doručí balíček na vaši adresu. Zásilka bude odeslána prostřednictvím služby Balík do ruky České pošty. Než vám zásilku bude Česká pošta doručovat měla by vám přijít zpráva SMS a e-mailem avízo. Většinou je doručení následující den po odeslání. V předvánoční době se může stát, že zásilka bude doručována o den déle.

Pokud vás doručovatel České pošty nezastihne, nechá v poštovní schránce oznámení a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště. Balík na poště zůstane pouze 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení balíku v určitý den nebo prodloužení úložní dobu na 15 dní.

VÝHODY:

  • Rychlé dodání zásilky na adresu
    Doručení obvykle následující pracovní den po podání, termín a místo doručení lze přizpůsobit přání adresáta.
  • SMS a e-mail avízo
    Adresát je informován o termínu doručování již v den podání.
  • Opakováná možnost doručování
    Pokud vás doručovatel nezastihne, můžete se s ním dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.
  • Uložení zásilky až na 15 dní
    Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.

 

dopravce-ppl Kurýrní služba – PPL    Sledování zásilky

Přepravní společnost PPL je balíkový přepravce doručující obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Expedice zboží je většinou až druhý den od objednání (PPL se musí objednávat den dopředu). PPL vám zašle SMS s informací o odesílateli, číslu zásilky a výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží online pomocí vaší platební karty/převodem). V případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou.

VÝHODY:

  • Rychlé dodání zásilky na adresu
    Doručení obvykle následující pracovní den po podání.
  • SMS a e-mail avízo
    Adresát je informován o termínu doručování již v den podání. Před doručením řidiči volají.
  • Opakováná možnost doručování
    Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den.

 

MOŽNOSTI PLATBY ZA ZBOŽÍ

Částku za zboží můžete uhradit hotově (nebo v případě dodání ČP Balík do ruky, PPL i platební kartou) formou dobírky při přebírání zásilky, nebo online pomocí Vaší platební karty či platební brány GoPay, která sdružuje rychlé online platby většiny bank.

platba-dobirka Dobírka

Zboží zaplatíte hotově (nebo v případě dodání ČP Balík do ruky, PPL i platební kartou) při převzetí zásilky.

Kurýr PPL Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo kurýrovi při převzetí zásilky.

Ve větších obcích Vás bude doručovatel České pošty telefonicky kontaktovat a domluví s Vámi podrobnosti předání zásilky. V ostatních případech, pokud Vás nezastihne doma, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky, kterou vyzvednete a zaplatíte přímo na přepážce Vaší spádové pošty.


platba-kartou Platba kartou

Použití platebních karet VISA a MasterCard je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Možnost platit kartou na internetu nemusíte mít nastavenu automaticky - informujte se ve Vaší bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci (CZECHMANIA.CZ). Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.   verified-by-VISA   Mastercard-SecureCode


Jak postupovat při platbě kartou?

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.


Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků
  • vyčerpali jste limit pro internetové transakce
  • vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit

 

Platba přes platební bránu GoPay Platba přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

platebni-metody

Průběh platby

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Po přihlášení do vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

prubeh-platby