Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

 

Fyzické osoby – podnikatele
Jaroslav Šrámek – CZECHMANIA.CZ
se sídlem U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec
identifikační číslo: 01244108
zapsané v živnostenském rejstříku vedeném Městský úřad Kutná Hora,
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.czechmania.cz

 

  • 1. POSTUP PŘI REKLAMACI

    • 1.1. Práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) uplatňuje kupující u prodávajícího. Jsou-li u zboží uvedena další místa, kde lze tato práva uplatnit (například seznam záručních opraven nebo sběrných míst), může je kupující uplatnit i tam.

    • 1.2. Zboží, u něhož kupující uplatňuje reklamaci, může být prodávajícímu doručeno:

      • poštou na adresu sídla adresu: U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec,
      • osobně na adresu sídla adresu: U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec (po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě),
      • přepravní službou na adresu sídla adresu: U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec (po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě).
    • 1.3. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o tom, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
    • 1.4. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
    • 1.5. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, není-li mezi prodávajícím a kupujícím dohodnuta lhůta delší. O vyřízení reklamace je kupující vyrozuměn.
    • 1.6. Podmínkou pro běh uvedených lhůt však je, že kupující k vyřízení reklamace poskytne prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožní prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží.
  • 2. ELEKTRONICKÁ REKLAMACE

    • 2.1. Kupující může při reklamaci využít elektronický formulář nebo e-mailovou komunikaci. Elektronický formulář je umístěn na internetové adrese obchodu.

    • 2.2. Při použití e-mailové komunikace kupující ve zprávě uvede číslo objednávky, označí konkrétní zboží, u něhož uplatňuje reklamaci, a co nejpodrobněji popíše vadu.

    • 3.2. Doporučuje se použít uvedené elektronické cesty co nejdříve po zjištění vady, ještě před doručením reklamovaného zboží prodávajícímu.

 

V Kutné Hoře dne 2. června 2017